اتصالات کاروگیت

 اتصالات کاروگیت

اتصالات کاروگیت اتصالاتی پرکابرد برای استفاده در لوله های فاضلاب هستند. این اتصالات به صورت دوجداره وجود دارند. این اتصالات دارای مقاومت بالا هستند. ظاهر این اتصالات در قسمت بیرونی به صورت شیار دار می باشد. این طراحی باعث شده است که بتواند فشار بیشتری را تحمل کرده و دارای مقاومت بالاتری باشد. لوله های کاروگیت به وسیله اتصالات کاروگیت به هم متصل می شوند. 

انتخاب اتصالات مناسب

برای اتصال دو لوله کاروگیت باید اتصالات مناسب با آن لوله را مورد استفاده قرار دهید. یکی از معیارهای انتخاب اندازه می باشد. اگر اندازه اتصالات با لوله متناسب نباشد، مشکلات زیادی را به همراه دارد که یکی از آن ها امکان بروز نشتی می باشد.

اتصالات کاروگیت

تهران اتیلن تولید کننده انواع اتصالات کاروگیت است که محصولاتی باکیفیت را تولید و روانه بازار می کند. اگر به صورت مستقیم از این مجموعه خریداری نمایید، می توانید محصولات را با قیمت مناسب تری خریداری نمایید.

روش تولید

این اتصالات با دو روش دستی و تزریقی ساخته می شوند. در قسمت هایی که سیالات با فشار بالا وجود دارند، باید از روش ساخت دستی استفاده کرد. به این ترتیب قدرت تحمل فشار در این نوع اتصالات کاروگیت بسیار بالا می رود. در روش دستی برای قسمت هایی که فشار سیالات پایین تر است استفاده می شود و برای استفاده در کشاورزی مناسب تر هستند.

جنس اتصالات کاروگیت

این اتصالات به صورت دو لایه ساخته می شوند که لوله های کاروگیت را به هم متصل می کنند. مقاومت بالایی که این لوله ها از خود نشان می دهند سبب شده است که بسیار مورد توجه قرار بگیرند.

 

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.